Life


Képzeletben visszatérek a mi kis faházunkba a havas erdő mélyén melyet mi teremtettünk a mókuskeréknek tűnő hétköznapjainkba, egy kis apró házikót messze mindentől, magasan a hegyek ölelésében a mi kis magányunkban elcsendesedni a külvilág zajától és csak egymásra figyelve ölelkezve szerelmesen, kedvesen, és meghitten a mi kis világunkba. Ezt teremtettük meg, egy társasház első emeleti lakásának a fürdőszobájának mélységes, magával ragadó csendjében, pár gyertya és illó olaj egy pohár ízletes bor, és egymást ölelő karjai közt, melyet vissza vágyok a maga kis miliőjébe, a maga kis szívem mélyén dédelgetett hatalmas érzéki csodába, amit volt lehetőségem (…)  oldalán megélni. Vissza vágyom minden percét, (...) minden gyengéd, és néha vadul, szenvedélyes érintését a testemen. Fejben visszatérek a szex-től, és illó olajoktól áporodott testnedvektől illatozó kis helyiségben, ahol vissza kívánom azt az igazi felszabadult férfierőt, amely birtokba vette a testem, órákon keresztül. Az izzadtság cseppekre a tarkómon, vadul szétzilált hajam tincsekben állva árulkodtak a heves vágy kiteljesedéséről, remegő ajkaim és lábaim mind arról árulkodva mily szenvedélyesen vettük egymást birtokba (…)-al. Az érzésre, ami már örökre belevésődött a testembe, és a lelkembe. Önfeledten tudtam átadni magam a férfinak, aki csak apró érintéseivel is olyan mélyen felkorbácsolta a szenvedélyem, mint eddig senki, és soha. Vágyom rá, de nem csak ezek miatt a szenvedélyes órák miatt, hanem mert több volt ez a képzeletbeli burok, mint egy szenvedélytől túlfűtött aktus. Több mert egyszer az életemben azt éreztem végre otthon vagyok (…) karjaiban. Végre egyszer azt éreztem megtaláltam a mi kis világunkban a helyem, amit éveken át kerestem. Több mint egy-két Átmulatott éjszaka, mert (…) -hoz mindenhogy kapcsolódni tudtam. Karmikus kapcsolat, melyet talán évtizedeken át vonzok és élek át újra meg újra. Kapcsolat, mely lehet most végre beteljesedhet, vagy örökre a mélységbe temethet. 
Zizi