Elveszett emlékek sorai" 

Elém térdel s felém tornyosul, mint egy Isten az Olimposz hegyén, 
kaján mosoly húzódik az arcán, gyönyörű méz barna szemei csillognak, 
mint ezernyi csillag a nyári éjszakán. 
Nézem minden apró mozdulatát, s követni kívánom, 
bármire is készül, azt mindet akarom. 
Lassan felemelkedek a sarkamról és szorosan a kemény melléhez simulok, 
mélyen beszívom édes illatát, nem bírok betelni Vele, 
miközben lágyan karjaiba von. 
Pezseg a vérem, lüktetnek az ereim, minden hullámokba tör Rám, 
érintése tüzes lángnyelvként perzseli a bőröm. 
Szorosan tart miközben simogat, és kezei felfedezőútra indulnak... 
Lassan elvesztem az eszem, azt sem tudom, hogy hirtelen hol vagyok, 
minden apró csók, mit ajkaimra lehet forró tűzként emészt el.  
Megszűnik a külvilág, forog a szoba, 
kéjes nyögések törnek fel a mellkasom közül. 
Szinte ordítja a testem, hogy akarlak Édesem. 
Csukott szemeim lassan kinyitom, és megpillantom a férfi ragyogó szemeit,  
melyben ugyan azt a szenvedélyt látom lobogni, ami Engem is hatalmába kerített. 
Résre nyitja száját, finoman mosolyogva, óvatosan az egyik keze a nyakamra csúszik, 
 és államat fel emelve édes csókot nyom az ajkamra. 
Finoman távolabb tol magától, fejemet még mindig tartva,  
Én ragyogó szemekkel tátott szájjal varom, most mi fog történni. 
Várom a folytatást, akarók még csókot sokat, 
Érintést milliót, minden sejtem üvölt a Férfiért, Csináld már "szuggerálom fejben, 
hogy mit adni kíván tegye meg Velem. 
de ekkor ajkait résre nyitja és szájából, mint az élet forrása aranyló lávafolyamként 
a nyálát a számba csorgatta, mint az isteni nedű az élet elixírje. 
Ambrózia az istenek eledele, oly mohón habzsoltam és akartam még! 
Lángoltam, örült erővel tört Rám a vágy, akartam a férfit talán mindennél jobban. 
Mint egy drogos én Tőle lettem függő. 
Akartam minden percben, akartam, hogy hozzám érjen. 
Lennék a rabszolgád egy egész életen át, súgtam volna a fülébe, 
ha nem féltem volna az elutasító választól. 
Így csak ki élveztem a pillanatot, amely már örökre a rabjává tett. 
Zizi