Nefilimek léteznek



“Énok könyve szerint eredetileg „őrzőkként” lettek kiküldve a Földre.” 
Ősi mítoszok legendák övezik létüket. Hatalmasok voltak, erősek és szépek. A múlt legendáiban félig istenek félig emberek. Mi más is lehetnél Te, ha nem egy közülük? Isteni szépséged, emberi gyengédséged ragyogó elméd, felfoghatatlan vonzerő mágikus szenvedély. Uralod a hegyet, a nap sugarait fényesebbé teszed. Isteni hatalmad fölöttem, szinte huncutan élvezed. Magas vagy, számomra minden módon tökéletes. Az aurád lilán ragyog körülötted, elbájol és elkényeztet. Társaságban uralod a teret, lenyűgözöd a köréd gyülekező tömeget. Mi más is lehetnél, ha nem egy fél isten? Te, aki még gonoszkodni is édesen tud. Te kire, ha bár bánt is, haragudni mégsem tudok! Így látlak Te félisten, igy érzek Te lelketlen! Nem vagy ember, Nefilim! Ragyogsz az éjben, és nappalban, meglátogatsz álmomban. Megérzed, ha rossz vagyok, Rám szólsz mikor távolodok. Érzed mikor feladom, keresel, ha Rád hagyom. Én csak egy pici ember vagyok jól tudom, de méltó vagyok egy félistenhez, mert bennem megvan az isteni erő a kitartáshoz, és az életben minden nemes és borzalmas harchoz. Méltó egy Féllény szerelmére, méltó egy félisten szeretetére! Nem láttad még erőm, és a küzdelmem. De azt már tudod mennyi a kitartás bennem. A Nefilimek  léteznek, és közöttünk járnak peckesen. El taposva a pórnépet, a kegyeikért küzdőket. Majd Ők választanak, mert isteni joguk, hogy ki ér fel mellé és hozzájuk. Nem tudhatjuk biztosan az e, de mikor találkozunk eggyel már érezzük, hogy Ő más, nem csak egy gyarló ember! A Nefilimek “párosodni” vágytak erre a földre, a szerelmi életet vágyták el az emberektől, nem mások Ők csak égi jövevények kik a földi vágyakra szomjasok. Valljuk be isteni szeretők! Találkoztam eggyel biztosra mondhatom, jobb szerető a világon rajta kívül nem létezik, s nem is találhatok! 
Zizi