Vágyak halmaza

Egyedül vagyok, nyomom a gépet, olvasgatok és bele bele szólok egy- két számomra ír-releváns posztba a facebookon ...mikor egy régi már majdnem elfeledett szám  szólal meg a spoty-n...
Anywhere...
Millió emlék zúdul Rám a másodpercek töredéke alatt.
Mikor vártalak..gyertyákat gyújtva,csinibe öltözve,zenét hallgattam És Téged vártalak. Lábaim  az íróasztalon, 1 pohár bor szintén,vidám vagyok ,pezseg a vérem, és alig várom, hogy 1 óra legyen és megpillanthassalak  a lépcsőn. Érezzem  a forró  ölelésed, halljam a hangod, ahogy fülembe súgod a nevem"Zizikeeeee"
Hosszan  el nyújtva, és a karjaidba omolva érezhessem  finom illatod.Ölelhesselek, érezhesselek,Vágyakoztam  a pillanatért.Teljesen felkorbácsolva a vágytól ,hogy végre újra karomba zárjalak. Annyira vártalak mint még ember soha az életben. Vágytam  az  érintésed a bőrömön. Vágytam hangodat a fülemben, a csókjaid az  ajkamon. Hogy csodás szemeid miattam  ragyogjon, mosolyod miattam  nagyon  hosszan arcodon ragadjon. Szerettelek ,szeretlek.és ezekbe a pillanatokba szerelmes leszek  amíg csak élek.

Zizi